Borçlarımız var çalışmak istiyorum ama annem de kayınvalidem de bakmıyor. Kreş yaşı için uygun aslında ama 5.500 dediler kreşe, ee zaten asgari ücret alacağım yarısı ona gidecek. Ve en iyi ihtimal 10 saat çalışacağım kızımı gün içinde 1-2 saat ya göreceğim ya görmeyeceğim çünkü erken uyuyor. Kafam çok karışık bu durumda olanlar ne yaptınız ?