Bensuuu1 Merhaba anneler bebekkende göbek fıtığı olmustu kendiliğinden geçmişti şimdi 15 aylık olduk bugün yine fıtık var dedi 2 yaşa kadar bekleyelim geçmezse bask doktora sevketcekmiş. Yaşayan var mı ? Yada napıcaklar geçmezse ameliyat mı 😔
livanurvealpinannesi61 Bensuuu1 2 yaşa kadar geçmezse ameliyat demişti bize Çocuk cerrahı. Şuan geçti mi bilmiyorum 29 aylık götürüp göstermem lazım tekrar