Birbebekkkbircicek Teyzemin kızı doğum yaptı dün bebeğin kalp atışı 120 olması gerekirken 96 mış sizce bu önemli bir durum mu her çocuga böyle bakılıyor mu detaylı kalbine dogunca ben çocuğumda hatırlamıyorum böyle bir şeyi çok üzgünler