Kizim tam 2.5 yasinda tuvalet egitimine basladik bugun 3. Gun geceleri kuru kalkıyor o kisimda sorun yok ama gunduzleri hala çözemedi çiş işini bazen lazimliga yapıyor bazen altına kakasini iki gundur tutuyordu defalarca oturttum tuvalete yok yapmadi az once ayakta kuloduna yaptı arka odaya geçip yapmis bide nasil bir yol izlemeliyim bilmiyorum akli cok yerinde akici konusuyor her seyi biliyor bunu bile bile ogrenmemesine cok sinirleniyorum kızmakta istemiyorum ama istemsiz sesim yükseliyor