Barlaskooo Kızlar düne kadar leke şeklinde günde 1-2 kez geliyordu dün geceden itibaren kıpkırmızı kan şeklinde geliyor adet olabilir mi hemen
Prenses__annesi Barlaskooo Aslında bunun olması gerekli yeni ben tanıdıgım herkesde oluyir amma bende olmadı sordular oldumi diye bende 6ay sora oldu anormalim yani😀
Barlaskooo Tubasahra ama mesela dün kan geldi bugün yine 2-3 kez leke gördüm sonrası yok. Anlamadım yani adet olsa sürekli akardı
Hazallll Barlaskooo benimde 40im ustune 2 hafta daha kanamam olmustu doktora gittim hem adet hemde icinizdeki pislik hala devam ediyo demisti