Merhaba anneler bebegim 4. ayında maalesef memede uyumaya alıştı 6. ayından beri de emzirerek uyutuyorum gece çok sık uyanıyor sabah da çok erken uyandığı için uykumdan hiçbir şey anlamıyorum bu durumdan çok sıkıldım bir süredir de beni hiç kipirdatmiyor ayrılık kaygısını dibine kadar yaşıyoruz var mı bizim gibi olan tecrubeli annelerden öneri istiyorum ( emzik kullanmiyoruz )