Tünaydın anneler ✨️ 10 gün sonra 13 aylık olacak oğlum beni bitirdi yaa. Son 1 aydır uykusunda bile dönüp emekleme pozisyonuna geliyor. Hem uyuyor hem sürekli dönüp kalkıyor çıldıracağım. Gece beslenmesi neredeyse bıraktı gibi ama hala emziği düşüyor, el tutmak istiyor ya da sebepsiz yere her gece en az 2-3 kere ağlama, mızıklama şeklinde uyanıyor. Sağ alt damağı da çok şişmiş azı dişi geliyor 😔 bu durum onda fazla sinir gerginlik yaptı, kızınca çok tepki veriyor falan 🫤 sanki hayatımız uykusuzluk hep böyle devam edecek gibi bir umutsuzluktayım…