Merhaba kızlar benim kuyruk sokumu kaynaklı aşarı derecede ağrım var oturamıyorum neredeyse daha önce 2 defa doktora gittim bir tanesi vitamin verdi diğeri ise bir sorun görünmüyor dedi ama geçmiyor bir türlü bunun için öneriniz var mı ne yapabilirim