M987 Artık 1 yaşındayız bundan sonra mamaya mı yoksa sütemi devam edeceğiz yaşından sonra ne içirdiniz annelerim🌸
Irmakmelegim M987 23 aylık kızım hala mama veriyorum günde 2 kez yemek yemesine rağmen hala mama ariyor
asrinhatasi M987 1yaştan sonra içirenler de var ama 2yaşa kadar formül süt daha iyi olur. Sütü muhallebi kek gibi şeylerine katıp verebilirsiniz, direk içmek için formül mama bence.
Mira2363 M987 formül süte devam ben 3 yaşina kadar vermeyi düşünüyrm sabah uyandıgı zaman ve uyumadan önce veriyorum