_ebru_ ilk iki üç ay gayet iyi alıyordu hatta diyorduk masaAllah gelişimi baya önünde ama sonra birden durmaya başladı 100-200 gram arası alıyordu bu ayda ek gıda verdiğim halde hiç almamış böyle çok çok yiyen bi bebek değil ama ek gıda+ anne sütü alması lazımdı diye düşünüyorum