Seyma2323 Karanannesi göründüğü gibi canim herhangi bir sorun yok sadece stickerleri görüyorsun o biraz çıktı gibi. Herseyi tamam.. bebeğim 7 aylık oynamadı bile diyebilirim ama taşındığımız için satıyorum
Eminegul5 Seyma2323 bebeğin bunla oynamasi için oturağı varmi kusura bakmayın bilmediğim için soruyorm
Seyma2323 Eminegul5 yok canım ayakta tutup oynatıyordim ya da yastık koyuyordum tutuyordum ya da masanın ayaklarını çıkartıp yere koyuyordum canim.. bebek büyüdükçe kendisi tutup oynar