betuuls Elfelf475 maşallah 🧿 evde altsız mı bırakıyorsunuz kendisi yapabilmesi için, mesela benim oğlum 2 yaşına girecek sadece şort giyiyor hemen indiriyorum aşağıya ama sanırım kendisi çıkaramaz
Elfelf475 betuuls kendisi çıkaramıyor bizim de babası dün cıplak bırakmış babası da tuvalete gitmiş sanırım o tuvalete gitti diye onun gazıyla gidip çiş yaptı 🤣 Anlık gelişti aslında cıplak kalsa demekki daha kolay. Ama öyle de bırakamam alısmasın. Atletsin bile gezdirmem açıkçası 🙃 ben altına uzun giydiriyorum çiş yere gelmeden bitiyor bazen işim daha kolay oluyor. Şort kaka yapsa bile yerlere düşürür pek kullanamıyoruz onu 😅
Prenses070219 betuuls bende maalesef çok sinirliyim ama asla eve yaptı diye kızmıyorum sadece beni kandırmasına deliriyorum zaman zaman inşallah çabucak geçer bu olay 😂
betuuls Prenses070219 evet sürekli banyoya gidip eli boş dönmek diyim insanı sinir ediyor ama olsun sizin tutumunuz sabırlı olmanız önemli. Allah kolaylık versin inşallah çabucak öğrenirler bebişler
betuuls Elfelf475 babayı taklit ediyorsa çok iyi. Direk ona paslayın😂 çıplak olsa da direk yere yapar, başıma geldi salonun ortasına yapıverdi oğlum bide ben güldüm bidaha yaptı 😂😂 buralar sıcak bende sadece şort giydiriyorum,
Elfelf475 betuuls ya ben bugün takip ettim mesela çocuk işedigini bilmiyor bırakıp gidiyor 🤣 az işerse anlamıyor ama çok işerse anne cis diyor 😅
Hatice_551 betuuls ben kendim tuvalete girerken onu da alıyorum zaten yanıma başka türlü durmuyor da zaten. Ben klozete oturduğumda onu karşıma lazımlığına oturtuyorum o klozete oturunca ben lazımlığa oturmuş gibi yapıyorum. Bakalım daha 3.günümüz Allahım sabır versin de kazasız belasız atlatalım
betuuls Hatice_551 amin inşallah 🙏 biz memeyi bıraktık 18.ayda şimdi 2 yaşında bu işi de çözersek, gelsin hayat bildiği 😂😂
Hatice_551 betuuls Kesinlikle ilerde daha da inatlaşıyorlar. Hele ki 2-3 yaş felaket 🤦🏻♀️ bide meme bıraktırılacak o dönem iyice çıldırıyorlar malesef
Melihinannesi1 Prenses070219 aynen öyle zaten 😁bir de kilotun faydasını gördüm, bez gibi tuttuğu için mi nedir daha az altına yapmaya başlamıştı diğer türlü habire altına kaciriyordu
AlpBeyinAnasi Prenses070219 Biz de 1 haftadır tuvalet eğitimindeyiz hatta biraz önce bununla ilgili post açtım, okuyabilirsin. Çişini tutmaya başlaması bir işaret kesinlikle, pes etme sık sık sormaya ve lazımlığa götürmeye devam et 🤞
Prenses070219 AlpBeyinAnasi merhabalar okudum şimdi maşallah diyorum çok güzel atlatmışsınız süreci darısı başımıza❤️
Damla510 Prenses070219 bende dün başladım canım sabahları bezi kuru kalkıyordu bende bezi çıkarttım sık sık sordum ve aparat almıştım direk tuvalete oturttum ilkten hep kaçırdı idararını ve korktu yerlere yapıyorum nolur bez tak dedi ama ben takmadım güzelce konuşup ikna ettim hep ve tuvalete her gitmemizde kitap verdim eline sevdiği ayısını vb oyuncaklar verdim sohbet etmeye çalıştım bu şekilde alıştı ama hiç zorla tutmadım tuvalette istersen kalkalım sıkıldıysan gidelim dedim sürekli bugün hiç bez istemedi ve hep kendi gitti tuvalete sende sevdiği şeyleri verebilirsin