Merhaba arkadaşlar.
Tip 1 diyabetliyim.Emziriyorum.Boğaz ağrısı ve burun tıkanıklığım var.Öksürüğüm şu an yok.Ihlamur-limon içiyorum.Başka ne kullanabilirim? İlaç kullanabiliyor muyuz? Şekerim olduğu için destek almam gerekiyor yoksa zor iyileşiyorum 🥹