Reyyan23 Kızlar bebeğim 3 aylık ilk doğduğunda çok sütüm vardı sütüm varken yediğim şeyleri yiyorum şuan hiç etkisi yok süt çayı süt damlasıda kullanıyorum ilk zamanlardaki gibi sütüm yok günden günede azalıyor sütüm kesildimi acaba