tazeannis_ Arkadaşlar doğum parası yatmış gözüküyor e devlette bankaya gönderildi diyor ptt bankası , bunu banka hesabıma gönderebiliyor muyum ?
Elanur-mehmetaliannesi tazeannis_ PTT gönderilmeden önce yapıyordunuz diye biliyorum. Ben bu ay sonunda Alcam kendim hesabıma yatacak. Ama önceki doğumda görevli uyarmışti bundan sonraki ödeme için hesabınızı seçin ayarlardan