defnektl 6 aylıktan önce bebeğim bagirsaklari tam gelişmediği için sakıncalı oluyormuş . Kansızlık bağırsak problemleri vs yasanabiliyormus ilerde. O yüzden doktorlar 6 aydan önce kesinlikle onermiyorlar . Baya araştırdım ve 6 aydan önce kesinlikle vermeyeceğim birşey . Sadece bazen minik minik ağzına degdirip tadına baktiriyorum. Anne sütü dışında sıcaktan dolayı arada azıcık su veriyorum .