Gamzeliff Şanlıurfadayiz ev sıcaklığı 35, dışarısı gündüz yanıyor klimayı 30 da açıyorum oda ısısıni 29-30 arasi tutuyorum aşağısında üşür diye, klima hava akışını yukarı kaldırıyorum direk temas olmasın diye . Geçen hafta terledigi günler çiş bile yapmıyordu terle attığı için, su da veriyorum mecburen.