2 yaş 7 aylık kızım ve 7 aylık kızım var.
Dün tuvalet eğitimine başladık ve düşündüğümden bi tık zor geçti 5 kere yere yaptı 2.3 kere tuvalete yaptı ama bana sıkıntı olan bu değil daha yeni başlamışken dışarı parka gitmek istiyor gezmek istiyor ve ben dışarda bu tuvalet işini nasıl ilerleteceğimi bilmiyorum 7 aylık küçüğümüz de olduğu için dışarda bu işi beceremem korkusu da var 🤷♀️ Ne yapabilirim ne önerirsiniz bu evreden geçenler nasıl atlattınız bu dönemi😊