Kızlar ya memleketteyim moralmanlarim sıfır. 2 hafta oldu geleli biz evin mutfak hariç bütün sarterleri indirdik sadece buzdolabı çalışiyodu kapıyı kitleyip çıktık her sene böyle yapıyoruz. 6 katlı binada kimse yok hepsi memleketin de anahtarı bırakacak yakın tanıdık yoktu. Neyse dün altta ki komşum evine gelmiş bina girişinde ki sigorta atmış bizim kaldırmış ama ne zaman atmış bilmiyorum İstanbul sıcağı bir de sizce dolabs bişey olmuş mudur içindekileri düşünmüyorum akacak bişey yoktu konserve faln vardı ama kapaklı gözüm onlsrds değil bozulsun önemli olan dolap. Ona bişey olmasın, buzlukta da sadece yeşil fasülye ve bezelye vardı