Merhaba oğlum 4 ay 5 günlük bi kaç gündür geceleri saat başı kalkıyor öncesinde baya uyur uyanır emer geri yatardı şimdi emmek de istemiyor ağlıyor çıldırır gibi uyutmaya çalışıyorum uyumuyor çok ağlıyor anlamadım ya bu durumu yaşayan var mı gündüz de aynı şekilde uyuturken çok ağlıyor artık herşeyi ağıta çevirdi lütfen yardımcı olun bu geçici mi teşekkürler