Kizlar Selamm , bebeğim 4 buçuk aylık 4 aylık olduğundan beri kundak yapmıyorum artık ama uykuya geçişte inanılmaz şiddetli hareket ediyor. Eller sallanıyor yüzünü parlacayacak kadar çok çiziyor. Bende hafif bı şekilde ellerini hareket ettiremeyecegi şekilde ona sarılıyor gibi yapıp uyutuyorum bı süredir ama içime sinmedi bir türlü . Doğru mu yapıyorum yanlış mı bilemiyorum. Sizler bunu yaşadınız mı normal bı durum mu bu ya da nasıl başa çıktınız ?