Kızlar merhaba bebeğim 6aylık yaklaşuk bir aydır kukusunda pişikle uğraşıyoruz sudocrem bepanthol mustela tüm pişik kremlerini denedim rengi soluyor sonra tekrar kızarıyor artmıyor azalmıyor asla geçmiyor öneriniz var mı evde yapabileceğim bir şey var mı