Prenses__annesi Benimki Bir arkadaş vardı eşinin g.. oldugunu öyrenmişdi başka erkeklerle ilişkisi varmış ve boşanmak isdiyirdu o hanım boşandımı acaba yoksa yalnış anlaşılma falanmı vardı o postu çpx merak ediyorum
Balkizlarim Prenses__annesi bebeği vefat eden annemiz vardı kübra nickli yorumlarını okudum sonuç ta çıktı ama hiç adâletli olmadığını düşünüp peşini bırakmasın devam etsin ve tam sonuç belli olsun diye dua ediyorum 😞
gecekusu_- Prenses__annesi bir annemiz vardı bebeği vefat etmişti otopsi sonucu çıkacaktı çıktı mı acaba 😥 Rabbim dayanma gücü versin annemize 🙏🏻
Momonlyn Prenses__annesi Bir post vardı kadının karsı komşunun yüzlerce kadın fotoğrafını astığını çok korktuğunu söylemişti. Öyle internetten manken resmi falan değil , normal günlük hayatta dışarda çekip duvara asıyormuş Ne oldu sonradan çok merak ediyorum
yagmurkokusu_ Balkizlarim evet bende sizin düşündüğünüzü düşünüyorum bana da çok çelişkili geldi yarasını deşmek istemiyorum görüp üzülsün de istemiyorum tekrar tekrar ama inşallah bu işin sonunu bırakmaması gerekiyor
Selcan Balkizlarim evet kesinlikle onda şüphelenen durumu belirtmesi gerekiyormuş tekrar otopsi istemişti en son suphelerini belirterek çok üzülüyorum gerçekten Rabbım bol bol sabır versin inşallah hayırlı sonuçları alır çok zor bir durum Rabbım kimseye de yaşatmasın 😔
Yagmur0507 Balkizlarim o olay çok şüpheli evet ama olsa otopside çıkmaz mıydı ? Bide arkadaşı hep içerdeydi diye hatırlıyorum ben odaya geçse bebeğin yanına görürdü bebeğin annesi
Balkizlarim Prenses__annesi benim hala aklıma geliyor ağlıyorum Rabbim sabırların en büyüğünü versin 🥲💐
Balkizlarim yagmurkokusu_ kesinlikle yazamıyom da beni de bilmez ama kahroluyorum uzaktan uzaktan dediğiniz gibi çok deşmek için diyemiyorum 🥲 inşallah inşallah 🌸🤲🤲
Balkizlarim Selcan amin ecmain Rabbim kimsenin başına vermesin gerçekten hayırlı ve bır nebze içini serinletici haber alır her gün bunun için dua ediyorum😞 🌸
gecekusu_- Selcan bu bebeği yatağın arasında sıkışan post mu eğer oysa otopsi sonucu ne çıkmış biliyor musunuz 😢
yagmurkokusu_ Balkizlarim aynen bana çok şüpheli gelmişti. Yani yatak hafif birşey değil ki kaldırabilsin diye kara kara kara düşündüm ama inşallah bu işin peşini bırakmaz.
1meowmam Momonlyn ay ben çok korkmuştum onda camlara bakamıyordum benim karşımdada sapık varmıdır diye 🤦🏻♀️
Momonlyn yagmurkokusu_ Evet doğru çatı katındaydı, ben birkaç gün etkisinde kaldım postu ilk okuyunca 🤣🤣