Kızlar az önce 4 bucuk aylık kızım yatıyordu yerinde bende yanındaydım kızımda battaniyeyi kemiriyordu dişi kaşınıyor diye bende itiraz etmiyordum çünkü battaniyeyi ısırmayı çok seviyor hoşuna gidiyordu ama sonra kızım öğürmeye öksürmeye basladı bir anda kırmızı oldu suratı hemen tersine cevirdim nefes alamıyordu ne yutabilir diye düşünmeden heimlich manevrasi yaptım sonra baya bir kustu o kadar elim ayagım titriyor ki hala ne yuttugunu bilmiyorum ama yastıkda iplikle var ve bunu yeni fark ediyorum böyle 4-5 santım ipler var bazı kenarlarında ya da kıl falan mı yuttu dedim ama bilmiyorum sadece kustu ve kusunca düzeldi bu saatten sonra bişey olurmu sizce suan iyi ama hala korkuyorum hastaneue gitsem mi ilk defa yasıyorm böyle bişey eger yuttuysa ipi cıkarmı kakasında ya da kıl bilmiyorum😔😔😔