Aynı sorun bizdedir var maalesef 1 yaş 16 günlük gündüz çok şükür yemek yiyor o düzeni oturttu m ama gece uykusuzluk çok yordu artık beni 2,5 yaşında bir oğlum daha var ona uyku eğitimi vermiştim 7. Ayda mama içiyordu emmedj o beni ama buna veremiyorum çok ağlıyor çok inat ne yapacağım bilmiyorum 1 yaşından sonra gece beslenmesine gerek yok dedi doktor alışkanlık için uyanır dedi ama tıkandım kaldim