Merhaba merak ediyorum memeden kestiniz mi ? Ebe kesme iki yaşına kadar dedi ama artk emzirmek istemiyorum çünkü çok acıyo göğsüm dişleri ile elleri ile çok sıkıyor ama nasıl yapacağım bilmiyorum çünkü doğduğundan beri uyuması için denemediğim şey kalmadı ama yok hala bir bçk yaşında tam düzeldi derken gene bozuldu bişeyler emerek uyur biraz salıncakta dalar snra normal oyun prkına alırdım gece 11 de yatar sabah 6 gibi mama içer 8 e kadar tekrar uyurduk bayadır böyleydi ama bir haftadır sürekli sakıncakta sallanmak istiyor bütün gece beşik salladım durunca uyanıyor artk bayılmak üzereydim uykusuzluktan gece kalkıp biraz geziniyor snra geri yatmak istiyor sürekli meme diye ağlıyor ben bu çocuğu eğitmeyi beceremiyorum bu konuda başkaları yanına yatınca uyuyo bnmki diyo nasıl becerdin diyorum çok ağladı qma alştrdm diyo benim oğlan bağırırken evi yıkacak gece yarısı apt da nasıl bağırtayım o kadar dayanamıyorum artk ne yapacağımı bilmez haldeyim . Ben bu sıpayı nasıl uyutucam memesiz salıncaksız ya 🥹dün deneyim dedm geldi gitti ağladı yorulmuyorda üstüme meme meme diye geliyor atıyo kendini yerden yere