Gratisten gelecek kargom vardi mesaj geldi şjbeye ulasti ilk 3 is gununde bizzat gelip alin diye bu niye dagitima cikmamis simdi hakladi var mi boyle bir seye ? Hayir bir de bir kargo daha gelecek o biraz agir tasinacak halde dehil aynisini yaparlar mi acaba yaaa