Günaydın emziren annelerim . Önemli bişe danışmak isterim . Ptesi sezeryan ile oğluşumuz oldu sütüm hemen gelmedi çarşamba günü sol göğüsümden damla damla gelmeye başladı şükür ama sağ göğüsten daha az geliyor . Süt kanalı açılsın diye mamadan önce memeye alıyorum ama bu sefer aşırı aç olduğu için emmek istemiyor ve ağlıyor emmeyince de sütüm artmıyor 🥹 sağmaya çalışıyorum ama o da verimli gelmiyor gibi . Tahin dereotu boza içiyorum egzersiz yapıyorum ama nasıl ilerleyecek korkuyorum 🥹 bu şekilde durumla karşılaşıp tavsiye verebilecek var mı 🥹