MerhabaBenParis
Nurrr97 çocuklar çiş yapmadan önce irkilme ve titreme gibi sinyaller verir. Bu sinyalleri takip edin. Sinyali fark ettikten sonra hemen çişe tutun, ama direk klozet, lazımdık değil, leğen gibi geniş kaba yaptırın. Çişini ve kakasını görür, dışkısını görmeye alışır. Metabolizma takibi yapın, yemek yedikten sonra 1-1,5 saat sonra çişe tutun. Bir de en basit pipi ve kaka kelimelerini öğretin. Çiş geldiğinde pipi diye söyleyin. Kızım daha babıldama dönemi olmasına rağmen bu iki kelimeydi öğrendi, 10 aylıkken söylüyordu. Biz de Mersin’de oturuyoruz, yaz gelince çok sıcaktı, çekip çıkarıyordu, anlattım gösterdim, anlatın çocuklar her şeyi anlıyor.