Benimde 3 ay 17 günlük 3. Aydan sonra meme reddi yaşadım emzik kullanıyordu sadece 10 gün kaşık şırınga idare ettim ama artık ağlıyordu çok tükürüyordu biberon aldım 2 3 gn kullandım korkumdan onura bıraktım akıltırma bardağı aldım onun çekişi efor istiyor biberondan daha iyi sanırım ama keşke onura kullanmasam 😢 süt artırmanın yolu göğsümüzü gözü açıkken tutmadığı için uyurken tutturuncaz ve bebek emiyormuş gibi sağmak gerekiyor benim oğlum gece emiyor o yüzden ben 5 kere sağım yapıyorum mama dışarı çıkmazsak ihtiyaç olmuyor sağlığım için sunalım benimde stresten üzüntüden emmiyor diye baya azalmıştı sağarak yükselttim ve biraz da Kabllendim sanırım bu durumu birkaç gündür daha iyiyim sütüm de yetiyor gibi dışarı çıkmazsak siz silokın göğüs ucu eds bunları deneyin