Tubacnr0 Merhaba anneler bebegim 3 aylik 5 den sonra yatmıyor kıvranıyor yaşayan varmi gazında çıkarıyorum
gggb Tubacnr0 56 günlüğünüz bizde öyle saat 5.16 da kurulu alarm gibi kalkıyor herşeyini yapıyorum hallediyorum yine uyumuyor 😫
Kahveli Tubacnr0 1yaşındaşuan biz 6-7aydır böyleyiz 6ya şükür edicem 5 5.15 asla daha gec kalkmıyor neler denedim neler boş demekki uykusu bitiyor deyip güne 5te baslamaya alışmaya calışıyorm 🥹
bebitomm13 benimkisi 6 ay 11 günlük.2 gündür aynı 4bucuk 5te uyanıyo kalkıp oturuyo.normalde emmeye uyanır emer uyurdu.şimdi emse de uyumuyo ya ağlıyo ya oyun istiyo. korkuyorum hep böyle olacak diye
Mummyy20 Benim bebiş 2 buçuk aylık, o da aynı. 5buçuk gibi kalkıyor sonra uyku yok. Kaçta yatarsa yatsın ille 5buçukta kalkıyor. Gündüz uykusunu sevmediğini düşünüyorum artık