Herkese merhaba anneler kızım 36 günlük doğduğundan 13.güne kadar bebeğim memeyi tutmakta zorlandı. Resmen kuş gibi çırpınıyor ama bir türlü tutmayı beceremiyordu. Zamanla çabayla biraz biraz tutturmayı başardık her şey iyi gidiyordu ama kendini rahatlatma amacıyla emme içgüdüsü göstermek istiyordu bende tam 30 günlükken emzik verdim ve gerçekten yararını görmüştüm ta ki ta ki düne kadar dün gece bebeğim yine memeyi kavrayamadı. Yaşadığım korkuyu stresi size anlatamam o açlıktan memeyi tutamadığından resmen çırpınıyorddu. Bu neden olur tam oldu tuttu derken şimdi ne oldu böyle. Resmen algılayamıyorum yaşadığım stres üzüntü beni mahvetti. Zaten süt artırmaya çalışıyorum bir de buna kafayı takmak bebeğimin memeyi kavramakta zorlanması o ilk günkü zorluklara dönmek beni çok yıprattı. Sizce emzik yüzünden aklı falan mı karışıyor nolur bilen duyan bir fikri olan anneler Allah rızası için bir akıl verin bana ben ne yapacağım ?