Pollyy inan yapcak bişey yok maalesef. 4.ayda 8.ve 10.ayda uyku gerilemesi yine var. Ben de çok zor atlattım 1 yaşına gircek 5 gün sonra hala düzelmedi tam anlamıyla şimdi de atak haftasıyla mücadele. Allah yardımcımız olsun. Bir gün bunların hepsi geçicek sağlığı yerinde diye kendimi motive etmeye çalışıyorum.