NihalTan 3,5 aylık bebeğim var ve doğduğundan beri gümüş kapak kullanıyorum. Takmayı bıraktığım zaman hassasiyet oluşuyor. Gümüş kapak nasıl ve ne zaman bırakılmalı bir öneriniz var mı?