Kızlar selam,
Kızım 20.ayının içinde. Bez takmak istemiyordu sabahta bezi hafif ıslak kalkıyordu. Tuvalet eğitimine başladık. İlk gün inat etti çok istemedi 2.gün daha iyiydi anne çiş dedi kakasınıda yaptı. Ama dün yine başa döndü hiç söylemedi inat ediyor tutuyor tuvaletine gitmiyor. Ne yapmam lazım hiç bilmiyorum tavsiyeniz var mı? 🤦🏻♀️