Balbebekim valla kızıma nurse harveys damla kullanıyordum o da baya yağlı bir damla ağız mendilleri falan baya sararmıştı kaynar suda duru granülle beklettim sonra makineye attım hepsi kar gibi oldu hem kimyasal yok güzel yapıyor. Durudan önce de e bebeğin toz sabununu kullanmıştım oda güzel kendi kıyafetlerimde bile çıkmayan çay lekeleri falan artık onla yıkıyorum öncesinde sonra makine de çıkıyor tüm lekeler