esilaliva Kizlar günaydin bebegim ilk kez bu saate uyandi ve elledim elleri vücudu yanio hafif dişten dolayimi yada nolur nolmaz doktora götüreyimmi yoksa calpol verip beklimmi, 7 aylik bebisim
Kocamdaaakocammm esilaliva Ölçtun mu ateşini kaç çıkıyor ? Ilık suyla duş aldırdım cnm istersen eğer daha çok yukselrise götür. Ates genelde enfeksiyon olursa çıkıyor
Semaelisa27 Benim kızım da öyle dünden beri vücudu ayakları elleri yanıyor bir başka belirti yok ateş dışında o yüzden bende sadece ağrı kesici verip bekliyorum
Hkshkshsk Semaelisa27 aynis cuma günü yaşadık sadece ateş başka hiç bişey yok ilaç verdim düşüyor hafiften ama yine yükseliyordu en sonunda pazar günü hastaneye gittik kulağında ilktihap varmış o ateş yapıyormuş megersem ilaç verdi kullandık çok şükür dünden beri ateş hiç olmadı ama doktor yinede 10 gün devam et ilaçlara dedi geçmiş olsun yinede bı doktora gidin
Hkshkshsk esilaliva geçen bende aynısını yaşadım sadece ateş var ilaç veriyordum geçmiyordu en son hastaneye gittik kulağında iltihap varmış bugün 4 gün ateşi çok şükür geçti ama yinede ilaç kullanmaya devam edicem doktor öyle dedi 10 gün rahat kullan diye sizede geçmiş olsun
esilaliva Kocamdaaakocammm ölctüm ama ölcek bozulmus bi 35 gosterdi bi 37.3 yani bilmiyorum maglesef. Ay hasta olmuş olabilirmi daha önce hic olmadi baya kal geldi bana napim diye. Elimi ayagini yikadim tekrar uyudu simdi canim bi sabah olsun calpol verdim.eşim işten gelsin götüreyim🥲
Kocamdaaakocammm esilaliva İyi yapmışsın cnm sürekli takipte kal yüzüne su falan vur ateşi olunca Esin gelince götürürsün inşallah kötü birsey yoktu 🙏 ben ateşten çok korkuyorum 🥹