esraa_ Bebeğim 36 günlük 2 gündür idrar sayısı azaldı normalde her iki saatte bir emzirmek için aldığımda mutlaka yapmış oluyordu ama iki gündür öyle değil ve bezinde sarı leke var
BetulDefnee esraa_ benim de bir ara azaldı doktor günde 5 6 tane dolu idrarla bezi var mı onu kontrol et demişti
Sinemalin esraa_ sarı kekeler varsa idrar tahlili yapın benim kızımında idrarı azaldı takip ettim sarı lekeler görünce idrar enfeksiyonu olduğunu anladım tahlil yaptırdım doğru çıktı ilaç kullanıyorum şuan
esraa_ jap normalde uyanmazdi iki saatte bir ben uyandırıp emzirirdim gündüzde öyle şimdi gündüz saat başı kendi ağlayarak uyanıyor emziriyorum sürekli emiyorda akşamları huysuzlaniyor sadece emmek istemiyor memeyi alınca ağlıyor çırpınıyor oda iki üç saat öyle sonra yine emiyor ama idrar hala yapmadı endişelendiriyor
Seymayvzz esraa_ Allahım aynı şikayet bende de var. 3-4 gündür ne yapıcağızı şaşırdık. Gazdan mı diye düşündük gazını çıkartıyoruzz ama yine aynı. Annem alıyor kucağına orda sakinleyio uyuyor. Ben anlayamıyorum. Sütüm mü yok diye sağıyorum sütüm de var. Ne yapıcaz böyle ?
jap esraa_ 4aylık benimki de öyle geceleri çiş yapmıyo. Ben gündüz su vermye başladım ordan kapatabilirim susuzluğunu ama sizinki çok küçük bi problem olmaz inşallah
Seymayvzz esraa_ idrarını yapıyor ama sadece azalma oldu. Bezi çok dolu oluyordu. Şuan normal dolduruyor
Kizannesi47_ esraa_ benimde geceden beri iki kere bez değiştirdim çok azaldı normalde 5 oluyo değiştirdiğim bez sayısı götürdüm idrar tahlili vercez çiş yaparsa 💆🏻♀️
nzlsprtkn Havaların ısınmasıyla birlikte daha çık sıvıya ihtiyaç duyuyor onlar da bizim gibi terledikleri iÇin. Kötü bir şey yok endişelenmeyin, sıvısız kalmış sadece. Bol bol emzirmeye çalışın ne kadar süt o kadar idrar unutmayın
Seymayvzz nzlsprtkn emiyor sonra birden huzurlanıyor memeyi çekiştiriyor. Gazı falan da yok. Annemin kucağına uyuyor çünkü gazı olsa uyuyamaz diye düşünüyoruz. Yani bol bol emziriyorum ama neden böyle anlayamıyorum
esraa_ jap emip uyusa bile uyandırdım emzirmeye devam ettim yaptı çok şükür daha çok küçük olunca ve ilk bebek olunca insan korkuyor haliyle 🤭