sertap_1221 datçada doris otelde kaldık bayram öncesi çok güzeldi, zaten tam aile oteli herkes çocukluydu. Havuzu gören balkonlu giriş katta odaları görmüştüm. Kahvaltı dahil bir otel ama biz 2 gün boyunca çıkmadık dışarı otel yemekleri de harikaydı. Denizi kum ve sığ o yüzden burayı tercih ettik 1.5 yaşında kızımla rahat oldu