Merhabalar kizlar..
2 yasindaki oglum 1 hafta oldu kaka yapamadi ve deli gibi agliyordu hastaneye goturduk fitil ve surup verdiler
Onlari kullanmaya basladik fakat 1 hafta da oyle olacak toplam 2 haftadir kabiziz
Ben sastim kaldim
Ishal yapan yiyecek yedirmeye calisiyorum fakay en sevdogi seyleri dahi agzina surmuyor
Hic bir sey yemek istemiyor
Huzursuz degil suan ama 2 hafta oldu ve napacagimi bilemedim
Bu arada 2.kez doktor randebusu aldim
Ama evde onerebileceginiz bir sey var mi?