kızlar merhaba aranıza yeni katıldım bana yardımcı olur musunuz? 2 aylık bebeğimi bayramın ikinci günü öksürük hapşırık ve burun akıntısıyla hastaneye götürdüm antibiyotik verdi ilk başladığımız gün hafiflemişti öksürüğü dün babama gittim evleri serindi bu arada bende iki gün önce grip oldum.
Eve geldik ara ara öksürüyor. Antibiyotik kullanan bebek öksürür mü? Sizce benden mi geçti babamlarda mı üşüttü? bir tulum içinde zıbın ve çorap vardı ayağında ama üvey ablam çorabı çıkaralım çok sıcak dedi çıkardım