Buse_asya23 biz de 4 ay 16 günlüğüz. Bizim atak erken başladı. Uyurken çığlık atmak, ağlayarak uyanmak, uykuya direnme bizde bayadır var ne yazık ki atak haftaları bizde hiç bitmemiş gibi. Damakları kaşınıyor bu ay diş de eklendi huzursuz oldukça, canı yanıyor yavrumun. 4 ay gerçekten fena bir aymış ama her bebek farklı geçirebilir tabi ki, kimi bebek atak haftalarını sakin geçiriyor