Bebetonunmotheri Kızlar 8 aylık bebeğim asla uyuyamiyor sürekli agliyor doktora götürdük dis olabilir dedi gönderdi bizi Ama neden böyle olduki Diş bu kadar mahvediyormu🥺🥺 Ateşi cikiyor gibi oluyor calpol dolven araliklarla kullaniyoruz Bu durumu yasayan varmi acaba
anayimbennana Bebetonunmotheri kızım 9 aylık asla uyumuyor ne gündüz ne gece dün gördüm yukardaki iki dişi patlamış inşallah ondandır yoksa dayanılacak gibi değil
Melegim_19 Bebetonunmotheri 8 ay 8 günlüğüz bir kaç gün önce 2 gün o kadar huysuzduki anlatamam sürekli mız mız normalde sevdiği şeyleri yapıyoruz ama memnun olmuyor neler yapmadık küvete su doldurup oynamalar falan bana mısın demedi memleket dönüşü idi yerleş ev işi falan anlayamadık. dün gördüm diş çıkarmış ucu görünüyor.2 gün sürdü.mızmızlığı ateş olmadı.
seboss35 Bebetonunmotheri canım 8. Ay atağı da olabilir bı bak istersen internetten bizimde 8. Ay çok zor geçti
Melegim_19 Bebetonunmotheri Evet canım zor diş jeli kullan ben anlamadığım için kullanamadım diş patladı ama bu kez de diş e bağlı ishal oldu sürekli bez değiştirdiğimiz halde pişik oldu dünden beri pişikle uğraşıyorum her kaka yaptığında poposunu yıkıyorum kantoron yağı ve bepantal sürüyorum biraz azaldı. sizde dikkat edin pişik için önleminizi alın şimdiden
Bebetonunmotheri Melegim_19 bu sicaklar mahvetti canim hepimizi Napcagimizi bilemedik Yeme icmesi sicaktan gitti Bünye alisirmis ama alisana kadar heba olurlarmis
anayimbennana Bebetonunmotheri diş jelleri var onlardan al sür diş etkerine çok önermiyorlar ama tetagilden daha etkili jeller ikisinide dene canım hem jel al hemde tetagil al
Peekaboo Bebetonunmotheri çeyrek sokak simidi ver eline o kendisi ısırsın gevelesin, hiç anlamadan dişi çıkıyor. Çocuk rahat eder. Ama yanında sende dur gözetim altında ver
Merve_2712 Kuzum calgel diye diş jeli var bizim aile hekimimiz yazmıştı çok zorda kalmadıkça kullanma diyordu nohut büyüklüğü kadar alıp sür demişti benim oğlumda böyleydi ben sürüyor um uyuşturucu etkisi var rahatlıyor dene derim kuzum ben faydasını gördüm