Merhabalar Zeynep hanım. Biz her sabah 4 5 gibi o ıkınmalarla kalkıyoruz. Müdahale etmez isem iki saat ıkınıyor .Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum doktora sorduğumda geçecek bir durum olduğunu (benim bebeğim iki aylık ) üç aya geçer demişti. Ben öyle durumda ki uykuda oluyor genelde altını açıyorum. Karnına ve bacaklarına masaj yapıyorum. Birazcık yüz üstü yatırıyorum işe yarıyor. Gaz çıkarıyor varsa. Sonra da kakasını yapıyor bezi bağladıktan sonra. Daha küçük oldukları için ve gece de hareketsiz kaldıkları için bağırsakları kakayı itemiyor onlar da Ikınıyorlar. Kabızlık değildir bence anne sadece anne sütü ile besleniyorsa. Geçmiş olsun ☺️