Kızım 11 aylık oldu ama şu 10. Ay kadar zor bir ay görmedim 😑 bizimki gözleri kapalı ağlıyordu kucağımda bile durduramıyordum memede sakinleşip uyuyordu. Neredeyse 3 hafta sürdü bu durum ben çok uykusuz kaldım. Şimdi ise dişi çok kaşınıyor gece sık sık uyanıp mızıldanıp ağlıyor ama bunada şükür o çığlıklar gitti. Anne sıcaklığı istiyor gün içerisinde de sürekli yanında olmamı istiyor. Büyüme atağı sanırım yaşadıkları umarım çabuk geçer ❤️