Momyofthesun Alpimanyas kızım 9 aylık cam açık olmasa uyuyamam asla çok eserse biraz kısıyorum sadece. Ama başka türlüsü imkansız
Laydaren Alpimanyas Rüzgar bebeğe geliyor mu ? Beşiğin camın yanında olması biraz sıkıntı gibi. Oğlumun odasının camını açıyorum ama tam değil. Hava girecek kadar yarım açıp üzerine perdeyi kapatıyorum. 1 aylık birazcık küçük. Esinti vs hasta edebilir.
Mevacanimkizim Alpimanyas kızım 3 yaşına girecek heryere tırmanmaya bayılıyor o yüzden sadece üstten açıyorum ama hiç fayda etmiyor sıcaktan uyuyamiyoruz
Muhsmmet0968 Benimki de 20 gunluk daha ama bnde balkon kapisini aciyprum ustelik sadece zibin giydiyprum uzerinide ince ortuyprum aksi takdirde oglumun vicudu sicaktan dokuyor
Sarecee Hem balkon hem cam var odada camın kenarında olduğu için balkon kapısını açıyorum. Yoksa asla yatılmıyo bide çatı katı 🫤
alintugce34 Alpimanyas 10 aylık zıbınla yatıyor cam açmıyorum zaten ben kapatıyorum üstünü o açıyor hava bıraz gece serinlık düşüyor ceryanda kalır
Haticevys 1 aylık oğlum hem cami acıyorum hemde balkon kapısını gram esmiyor şuan klima açık oğlumda yarım kollu çıtçıtlı var üstünede göğsüne kadar pazen ortuyorum
Perapoyraz Alpimanyas 2 aylık bebeğim cam açıyorum beşik camın yanında ama öyle çok esmiyor,zıbın giydiriyorum çok nadir de üzerini örtüyorum gece hava serinlerse,oğlum sıcağı sevmiyor
ArvenMom Alpimanyas 2 aylık kızım bursa çok sıcak sıfır kol zıbınla yatırıyorum cam ve balkon kapısı açık oluyo
Alpimanyas Cam komple açık değil esmiyoda zaten üstü Müslin le örtülü kalkıp bakıyorum ense göğüse ateşinide ölçüyorum hemşireyim zaten ama anne olunca farklı oluyor nasıl alıştırırsam öyle gider diye düşünüyorum