Havva2763 Bi aylık bebegim vsr ultrasyon görüntüsünde böbregin birinde genişleme birinde hafif kum var dedi doktor bebegi böyle olup iyleşen varmı bebegim idrar ve kaka yaparken çok agliyo önerileriniz varsa paylaşın lütfen
Haziransekiz Havva2763 bende bol bol su içirdim geçti gitti. İdrarla atıyor zaten idrarı daha sarı oluyor parlak oluyor anlarsın ordan bizde sancı yapmadı
Haziransekiz Havva2763 canım sonuçta böbrek taşı veya kumu su ile düşer doğal yöntem olarak. Bize doktor dedi suya başlayın diye tabi öyle lıkır lıkır değil günde 3 4 tatlı kaşığı