Hanımlar şu son 3 4 haftadır eşimle aramız çok kötü çok büyük kavga ettik ben sinir krizi geçirdim falan bugün boşanma konusu geçti o söyledi olmuyor zorlamayalım falan filan diye ben son olarak evlilik terapistine gitmek istiyorum ama nasıl oluyor bilmiyorum izmirde varmı aliağadayım bu arada ücretlimi oluyor ücretsizde terapi yapan varmı bilgi verirmisiniz