9 aylık kızım hiçbir şey yemek istemiyor 1 aydır. 200 gr kilo verdi. Bugün ateşlendi acile götürdüm oradaki doktora sordum kilo vermesi normal değil çocuk doktoruna randevu alın beslenme listesi yazsın dedi. İyi de problem zaten yemek istememesi. Mama hiç içmiyor 2 aydır kaşıkla zorla içiriyorum. Ek gıda güzel yiyordu onu da istemiyor şimdi. 1 aydır böyle oldu. Hala diş te çıkarmadı. Tavsiyesi olan var mı kafayı yiyeceğim.