Sorusormomm evet oldu Ben evde tekdim kimse yoktu bebeyimde beşikde aglıyordu bende uyumuşdum hani böyle uyudugunda gözünü açdığında insanın gözü bulannık görüyo ya o anda bir qadın başı örtülü bir kadın başımı okşaya-okşada dediki dur bebeyin aglıyo bende durdum bebeyim aglamakdan morarmışdı Durdum bebeyi kucagıma aldım evde kadını aradım çünki gerçekden gördüm Ve uyanmasaydım bebeyime nolurdu bilmiyorum.